Objednávkový a reklamačný poriadok
Spôsob objednania
Objednávať môžete telefonicky, mejlom, Tovar Vám pošlem až po výbere a odsúhlasení objednávky. WEB nemám ako klasický e-shop, lebo sa vo viacerých prípadoch jedná o špecifický a originálny tovar, a Vy si vyberáte až z toho, čo Vám pošlem na aktuálnej foto čo mám na sklade. Vždy sa informujte na aktuálne vzory na sklade.
Prebratie balíka
Pri prevzatí zásielky v prítomnosti doručovateľa si skontrolujte, či dodaný tovar nie je poškodený.
Dodacia lehota
Dodacia lehota: max, 30 dní, alebo dohodou. Ak je tovar na sklade, obvyklá expedícia je na druhý deň.
Platba
Platíte len po obdržaní tovaru formou dobierky. Balné a poštovné sa pripočítava podľa tarify Slovenskej pošty alebo kuriéra. Nie som Platca DPH, V prípade, že potrebujete vystaviť faktúru, požiadajte o ňu pri objednávke a pošlite údaje.
Orientačné poštovné s dobieročným : balík do 5kg 4,-e
do 10kg 6,-e
+ poistné podľa kuryera 1-2e
Spätné odoslanie - výmena - reklamácie
Možnosť výmeny tovaru je do 14 dní. Ak ste objednali zlú veľkosť, pošlite mi tovar späť poštou (nie kuriérom) do 14 dní od dátumu prevzatia tovaru na moju adresu uvedenú na balíku. V prípade akýchkoľvek otázok ma kontaktujte a dohodneme sa osobitne. Do balíka zabaľte tovar aj s dokladom o kúpe. Cenu za tovar Vám pošlem poštou alebo na účet obratom, najneskôr do 15 dní odo dňa, kedy tovar bude doručený späť. V prípade výmeny tovaru alebo spätnej kúpy prípadné náklady spojené s balením a poštovné náklady znáša kupujúci. Chceli by sme Vás upozorniť na to, že výmena a spätná kúpa sa vzťahuje len na nepoškodený a ešte nepoužívaný tovar! Tovar na dobierku nepreberám.
Upozornenie: vlna Vám bude zo začiatku púšťať chĺpky, potom sa to ustáli, takže nie je dôvod na reklamáciu. Taktiež vlnené tradičné ponožky - vlna v tradičnom spracovaní kúše. Kožušinové poťahy zošívané z kúskov kože zo začiatku plznú, dokiaľ nevypadajú všetky prešité odstrihnuté vlasy, obzvlášť u dlhosrstej kože.
Garancia
V prípade reklamácie vady tovaru ma bez prodlevy kontaktujte a popíšte vadu alebo pošlite foto. Reklamáciu si môžete uplatniť predložením účtu, resp. dokladu o zaplatení tovaru do dvoch rokov od dátumu jeho kúpy. V prípade uznania reklamácie, opravy, výmenu alebo vrátenie kúpnej ceny za tovar je potrebné zabezpečiť do 14 dní vzhľadom na potreby kupujúceho, resp. zákazníka.
Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený alebo objednaný na jarmoku, trhoch ako aj objednaný cez internet..